בקרת כניסה לדלת

אם אתם רוצים לשמור על העסק שלכם כך שאנשים שלא קשורים אליו לא ייכנסו, ולא משנה אם מדובר במפעל או במשרד כלשהו, בקרת כניסה לדלת יכולה לעזור לכם לשמור על ביטחון גבוה יותר. לבקרת כניסה זו יש עוד כמה תכונות ויתרונות וזה בדיוק הזמן להכיר אותה לעומק ולהבין עד כמה היא שימושית.

מהי בקרת כניסה לדלת?

בקרת כניסה לדלת היא למעש המונח כולל מאוד שמדבר על היכולת שלכם לבקר את הכניסה למקומות מסוימים, כאשר הסוד הוא במנגנון פתיחה לדלת שיפתח אותה רק בפני מי שרלוונטי. כיצד זה פועל? הדלת עצמה אינה דלת רגילה, מדובר על דלת קצת יותר גדולה שננעלת באופן חשמלי. הדלת יכולה להיות מזכוכית, ממתכת, מעץ או מכל חומר אחר ומנגנון הפעולה שלה קשור אך ורק במנעול, כאשר יש צורך בדלת מיוחדת ואי אפשר להתאים את המנגנון היעיל לכל דלת. בקרת הכניסה יכולה לפתוח את הדלת אחרי העברת כרטיס, אחרי טביעת אצבע, אחרי קוד ויש כאלו שנפתחים אפילו בסריקת עין.

בקרת כניסה היא בקרה על העובדים

ההיכרות שלכם עם מערכת בקרת כניסה בוודאי קרתה באיזה שהוא מקום עבודה שבו הייתם צריכים להעביר את הכרטיס או להקדיש קוד מסוים כדי להיכנס. שימו לב שיש הבדל בין בקרת כניסה שפותחת לכם דלת למקום מסוים לבין בקרה לגבי שעות העבודה של העובדה כאשר זו מערכת דומה אך קצת שונה, כי היא לא מתחברת לדלת. בקרת הכניסה יכולה להתאים למגוון רחב של עסקים ולא רק עסקים גדולים אלא גם עסקים קטנים, כמו למשל מסעדות, פאבים, מועדונים וכן הלאה. כך כל עובד שמקבל את הכרטיס או את הקוד, או הוזנה טביעת האצבע שלו במערכת, יכול להיכנס בלי לפגוע בבטיחות. 

שומרת על הבטיחות ברמה גבוהה יותר

בקרת כניסה יכולה לשמור על רמת בטיחות גבוהה יותר לא רק בגלל העובדה שהיא מאפשרת לכם להכניס אנשים לעסק או למשרד בלבד אלא גם כי היא מאפשרת הרשאות כניסה רק לחלק מהעובדים לחלק מהמחלקות או אזורים בתוך העסק עצמו. למשל, אם אתם רוצים לאפשר רק לחלק מהעובדים להיכנס למחלקה מסוימת בגלל סיווג ביטחוני או בגלל הרלוונטיות שלהם לתפקיד אז אתם יכולים לעשות את זה על ידי הגדרה די פשוטה. כל למעשה המערכת שומרת על הבטיחות כפי אתם רוצים וכפי שנוח לכם, ובכל נעשה בשינויים די פשוטים כולל אפשרות להוסיף לאדם מסוים הרשאה בקלות.

כניסה נוחה ומהירה עם כרטיס בלבד

היתרון הבולט של בקרת כניסה לדלת היא כמובן נוחות השימוש. במקום להציב שומר שבכל פעם ישאל את העובד מיהו ולאן הוא מגיע, אין צורך לעצור ולשאול אף אחד שום דבר כי המערכת תעשה זאת עבורכם. בעזרת כרטיס מגנטי פשוט או באמצעות קוד או טביעת אצבע אפשר להיכנס בלי בעיה למפעל או לכל מקום אחר שבו יש צורך לבקר את הכניסה של הנוכחים, וכך הבעיה נפתרת. כמובן שהמערכת גם חוסכת בעלויות כיוון שהיא מבקרת את הכניסה בלי צורך בשומר או בסדרן. 

למי מתאימה בקרת כניסה?

מערכת בקרת כניסה לכול מי שרוצה לקבל בקרה טובה יותר ולמרות שבמגזר העסקי המערכת הזו נפוצה מאוד, אנו יכולים לראות אותה גם במקומות רבים אחרים. ברשויות מקומיות,  במוסדות ממשלתיים, במשרדי הממשלה, במשטרה ובמקומות רבים אחרים משתמשים בבקרת כניסה כדי להגביר את הביטחון וזאת למרות שיש מנגנוני ביטחון אחרים שמעבים את קווי ההגנה. מערכת בקרת כניסה עושה סדר והיא סטנדרט די בסיסי בימינו.


from i-cguard.tumblr - Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

קורא כרטיס חכם

בקרת כניסה במקומות עבודה – למה זה טוב?

הרצאה בכנס ככלי לשיווק עצמי