מדפסת כרטיסים מגנטיים ניידת

מדפסת כרטיסים מגנטיים נכנסה לשימוש בעשורים האחרונים והיום היא נפוצה יותר מתמיד. השימוש בכרטיסים מגנטיים ידוע בעיקר בגלל השימוש בכרטיס אשראי אך למעשה המדפסת שימושית גם להדפסות שונות אחרות כמו הדפסת כרטיסי עובדים, כרטיסי חבר מועדון וכולה.

מה המאפיינים של מדפסת כרטיסים מגנטיים ניידת?

מדפסת כרטיסים מגנטיים ניידת היא למעשה מדפסת שניתן לשנע יותר ממדפסת רגילה וזאת בגלל הגודל שלה. הגודל שלה הוא הפקטור הרציני ביותר שמבדיל בינה לבין מדפסות כרטיסים מגנטיים אחרות, כאשר מדובר על מדפסת שולחנות קטנה במיוחד שלא עולה על רוחב ואורך של חצי מטר לכל היותר. כמובן שיש מדפסות בגודל משתנה ויש כיום אפילו מדפסות שניתן להכניס לתיק כאשר אלו לא מכילות בתוכן את הכרטיס אלא יש להזין את הכרטיס ולאחר מכן הוא יוצא עם הדפס שאתם בחרתם  וכמובן עם פס מגנטי פעיל.

כיצד פועלת מדפסת כרטיסים מגנטיים ניידת?

מדפסת כרטיסים מגנטים על ידי גלמים של כרטיסים שיש עליהם כבר פס מגנטי. המדפסת עצמה לא יוצרת את הפס אלא רק מזינה בו את המידע שהוא צריך לקבל וכך למעשה מפעילה אותו כך שיהיה ניתן לשנות את המידע הזה או למחוק אותו בהמשך באמצעות קורא כרטיסים מגנטיים ייעודי. המדפסת עצמה משתמשת בדיו כדי להדפיס על הכרטיס אך יש מדפסות שפועלות על ידי חום והדבקה של תבניות שעליהן התבצעה ההדפסה. בכל מקרה ההדפסה יכולה לצאת ברמות איכות משתנות כאשר כל כרטיס יעבור למינציה בסופו של דבר כדי לקבע אליו את ההדפסה.

מי משתמש במדפסת כרטיסים מגנטיים ניידת?

במדפסת כרטיסים מגנטיים משתמשים עסקים רבים, מוסדות גדולים ואפילו הממשלה על כל משרדיה. למשל, חברות אשראי משתמשות במדפסות אלו כדי להדפיס כרטיסים מגנטיים לקוחות שלה כאשר אלו יהיו באיכות הכי גבוהה שיש. גם עסקים כמו מסעדות, פאבים וחנויות בגדים משתמשות במדפסות אלו כדי להדפיס כרטיסי חבר מועדון ללקוחות שמעוניינים להצטרף. גם משרדים ועסקים גדולים יותר כמו מפעלי ייצור משתמשי במדפסות אלו כדי להדפיס כרטיסי עובדים לעובדים החדשים שהצטרפו לשורותיהם וזאת על מנת לאפשר להם בקרת כניסה והרשאות כניסה למקומות מסוימים עם הכרטיס.

כמה עולות מדפסות כרטיסים מגנטיים?

מדפסות כרטיסים מגנטיים יכולות לעלות בין 1000 שקלים למדפסת קטנה קומפקטית שהאיכות שלה היא לא הגבוהה ביותר שיש ועד 10000 שקלים למדפסת איכותית יותר שמדפיסה בקצב מהיר יותר. כמובן שהכול תלוי בצרכים שלכם ויש לבצע התאמה נכונה, אך בכל מקרה יש דרכים להוזלת המחיר וזאת על ידי ביצוע סקר שוק מעמיק. יש מגוון רחב של חרות שמשווקות מדפסות כרטיסים מגנטיים יחד עם מדפסות ניידות שיכולות להיות פשוטות ביותר להתקנה ולשימוש, כאשר אפשר לשנע אותם די בקלות. כמו כן, אפשר לקנות את המדפסות באינטרנט ובכך להוזיל את העלויות עוד יותר.

כיצד נבחר את המדפסת המתאימה עבורנו?

כדי לבחור את המדפסת הכי טובה עבורכם אתם צריכים להבין מה הצרכים שלכם מבחינת מהירות ההדפסה ואיכות ההדפסה, כמו גם המיקום שבה ההדפסה צריכה להתבצע. אם מדובר על כרטיס עובד שצריך להיות מודפס באיכות גבוהה אז כדאי לקנות מדפסת יותר איכותית, כאשר לרוב הכרטיסים שתצטרכו להדפיס יגיעו לכמות של מאות במקומות עבודה גדולים. אם המדפסת צריכה להיות שולחנית וקטנה מדפסת כרטיסים ניידת יכולה להיות בחירה טובה יותר, כי היא לא תופסת הרבה מקום. כמובן שעדיף שתבצעו סקר תחילה ותבינו מהן האפשרויות וכך תוכלו לבחור בצורה טובה יותר את המדפסת.


from i-cguard.tumblr - Feed


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

קורא כרטיס חכם

בקרת כניסה במקומות עבודה – למה זה טוב?

מדפסת כרטיסי פלסטיק