גם לשירות האוטובוסים - מדפסת כרטיסים

יכול להיות שמזמן לא התעמקתם במה שיש לכם בארנק אך אם תציצו בזה הרגע, ככל הנראה תגלו שיש לכם בו כרטיסים רבים. בין כרטיס האשראי, כרטיס התושב, רישיון הנהיגה שלכם ואולי גם כרטיסים של מועדוני לקוחות, תגלו ככל הנראה כרטיס רב קו שמאפשר לכם לנסוע.

image

הכרטיס שהופך את הנסיעה לפשוטה

מדפסת כרטיסים היא אחת ההמצאות הכי פשוטות שיש וקל מאוד להבין כיצד היא פועלת, אך עם זאת מדובר על המצאה חשובה ששינתה את חיינו. הכרטיסים שהמדפסת מדפיסה יכולים להיות מגוונים ביותר וכמובן כוללים פס מגנטי. הפס המגנטי הוא זה שיכול להעביר את הנתונים, כאשר ממש כמו שהנתונים שעוברים יכולים להיות תשלום בסופר מרקט או במכולת, הם יכולים להיות גם אמצעי תשלום או ניטור נתונים באוטובוסים וברכבות. הדוגמה הטובה ביותר הוא כרטיס רב קו.

כיצד שירות התחבורה השתנה לטובה?

עצם העובדה שלכולנו יש כרטיס רב קו בארנק מאפשרת לנו לעלות לכל אוטובוס ולמעשה לכל כלי תחבורה ציבורי ביתר קלות. במקום לשלם בכל פעם מחדש כסף מזומן לנהג, אנו יכולים פשוט להטעין את הכרטיס פעם אחת ולהשתמש בכסף הטעון לנסיעות השונות.  
העלייה לאוטובוס הופכת להיות מהירה יותר וכך התור כולו מתקצר והנסיעה חלקה יותר עם עצירות קצרות יותר. זה טוב לכולם במידה שווה – הם לציבור הנוסעים והם לנהגים עצמם.
קל מאוד לבצע שינויים במערכת כאשר כרטיסים חכמים נכללים בה. הכל בסופו של דבר מתרכז בתוכנת המחשב שמוזנת בנתונים כך שתיקונים ושינויים פשוטים ביותר. יחד עם זאת, אפשר לשלב בין כמה כלי תחבורה בתשלום אחד כמו למשל אוטובוסים ורכבות.

היכן עוד משומשות מדפסות כרטיסים?

מלבד שימוש במרכזיות אוטובוסים ובתחבורה ציבורית בכלל, יש שימוש נרחב במדפסת כרטיסים גם במועדוני לקוחות של עסקים שונים כמו למשל מסעדות, פאבים, בתי קפה וכמובן חנויות בגדים. מדפסת כרטיסים יכולה להיות חיונית ביותר גם במקומות עבודה שונים כדי להנפיק כרטיסים לעובדים במשרד או במפעל, כך שמקום העבודה יספק לעובדים גישה נוחה ובטוחה לחלק מהמקומות במפעל, כולל בקרת כניסה בתחילת יום העבודה וכמובן הרשאות לחלק מהעובדים במידת הצורך.


from i-cguard.tumblr - Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

קורא כרטיס חכם

בקרת כניסה במקומות עבודה – למה זה טוב?

הרצאה בכנס ככלי לשיווק עצמי