מהי מדפסת כרטיסי פלסטיק ואיך היא עובדת?

הדפסת כרטיסי פלסטיק אפשרית רק באמצעות מדפסת ייעודית. מדפסת כרטיסי פלסטיק מיועדת למגוון רחב של מטרות. היא מתאימה לבעלי עסקים או חנויות שמעוניינים להדפיס כרטיסי פלסטיק לעובדים או כרטיסי מועדוני לקוחות. היא יכולה לסייע גם למוסדות חינוך, בתי ספר וספריות בהדפסת כרטיסי מנוי ולשמש רשתות מזון בענף הקמעונאות. בנוסף, אנשים פרטיים, אנשי עסקים ועצמאיים נעזרים במדפסות מן הסוג הזה כדי להדפיס כרטיסי פלסטיק לכרטיסי ביקור משופרים.

מדפסת כרטיסי פלסטיק נמצאת ברשות בתי דפוס ואפשר לקנות אותה באופן פרטי. יש כמה מאפיינים מיוחדים שמזוהים עם המדפסת הזו בהשוואה למדפסת הרגילה:

א. למינטור – על דגמים משוכללים במיוחד של המדפסת יש למינטור שתפקידו להוסיף שכבת למינציה על גבי הכרטיס. שכבת למינציה מסייעת להגן על הכרטיס מפני בלאי ושחיקה. כמו כן, ניתן להזמין סרטי למיניציה עם לוגו של חברה או מוצר, לבצע הולוגרמה על גבי רדידי למינציה לשיפור אבטחת הכרטיסים ולשלב את הלמינטור במדפסת חד-צדדית או דו-צדדית.
ב. מקודד מגנטי – אפשר להשתמש בדגמים מסוימים של המדפסת כדי לקודד פס מגנטי. הקידוד של הפס המגנטי הופך את כרטיס הפלסטיק הרגיל לכרטיס מגנטי, וכך מאפשר להפיק ממנו מידע באמצעות מכונות ייעודיות.
ג. הדפסה על מגוון חומרים – יש כרטיסי פלסטיק שמיוצרים מחומרי גלם שונים והמדפסת צריכה להתאים לכולם. בניגוד למדפסת רגילה שמיועדת רק עבור נייר או כרומו, במדפסת כרטיסי פלסטיק ייעודית ניתן לבצע הדפסות גם על חומרי PCV, ABS, PET ועוד.

מפרט המדפסת והשפעה על הביצועים
ביצועי מדפסת כרטיסי פלסטיק מושפעים מהמפרט הטכני. כאן בודקים בעיקר את מהירות ההדפסה מבחינת מספר כרטיסים צבעוניים בשעה, את רזולוציית ההדפסה במנוחי DPI ואת הזיכרון הפנימי. בעסקים וחברות משתמשים במדפסות משוכללות במיוחד, אך מי שרוצה להדפיס כרטיסי פלסטיק באופן עצמאי יכול להסתפק בדגמים פשוטים יותר.

לסיכום, מדפסת כרטיסי פלסטיק עובדת בצורה מיוחדת כי היא מיועדת לחומרים שהם אינם נייר. בתוך המדפסת יש למינטור ומקודד מגנטי וניתן להשתמש בה גם על מנת להפיק כמויות גדולות. 



המאמר מהי מדפסת כרטיסי פלסטיק ואיך היא עובדת? פורסם ראשון בבלוג
from i-cguard.tumblr - Feed
https://i-cguard.tumblr.com/post/163316630819/%D7%9E%D7%94%D7%99-%D7%9E%D7%93%D7%A4%D7%A1%D7%AA-%D7%9B%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%A1%D7%99-%D7%A4%D7%9C%D7%A1%D7%98%D7%99%D7%A7-%D7%95%D7%90%D7%99%D7%9A-%D7%94%D7%99%D7%90-%D7%A2%D7%95%D7%91%D7%93%D7%AA

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

קורא כרטיס חכם

בקרת כניסה במקומות עבודה – למה זה טוב?

מדפסת כרטיסי פלסטיק