הכל על מדפסת כרטיסים מגנטיים

מדפסת כרטיסים מגנטיים מאפשרת לייצר כרטיסים באופן עצמאי וכך ליהנות משורה ארוכה של יתרונות. ראשית, רכישה חד פעמית של המדפסת מונעת הוצאות שוטפות על הזמנת כרטיסים מגנטיים מבתי דפוס. המדפסת מתאימה לבעלי עסקים, חברות ומשרדים ויכולה לסייע גם לנציגי מוסדות או אפילו אנשים פרטיים שאחראיים על הנושא במקום העבודה שלהם.

שנית, השימוש במדפסת קל ונוח. ניתן להזמין אותה עם או בלי פס מגנטי ולבחור בין אפשרויות של הדפסה חד צדדית או דו צדדית. הדפסה חד צדדית מוזילה את מחיר המדפסת, אך היא מהירות ההדפסה של הכרטיסים המגנטיים. לעומת זאת, הדפסה דו צדדית מומלצת בעיקר עבור מי שמדפיס כמויות גדולות של כרטיסים מגנטיים לצרכים מסחריים ושיווקיים.

איך בוחרים מדפסת כרטיסים מגנטיים?

יש כמה נושאים שכדאי להתייחס אליהם כאשר מעוניינים לבחור מדפסת כרטיסים מגנטיים חדשה:
א. מפרט טכני – התכונות והמפרט הטכני קובעים את הביצועים של המדפסת. יש לבחון בעיקר עד כמה כרטיסים ניתן להדפיס בכל מחסנית, מהם הצבעים והרזולוציה ומה מהירות ההדפסה. בנוסף, רצוי לנצל את ההזדמנות על מנת להשוות בין דגמים לפי שיטות ההדפסה.
ב. אביזרים נלווים – שימוש אינטנסיבי במדפסת כרטיסים מגנטיים מחייב התאמה של אביזרים נלווים. בעת רכישת המדפסת ניתן לבדוק האם היא מגיעה עם ערכת ניקוי מורחבת, מחסנית צבעונית עם גליל ניקוי עצמי ומחסנית מונוכרום. במידה ולא,  תצטרכו לרכוש את האביזרים הנלווים בנפרד וזה משפיע כמובן על מחיר העסקה.
ג. שימושי המדפסת – יצרני מדפסת כרטיסים מגנטיים מפרסמים בדרך כלל את השימושים הנפוצים בכל דגם. באמצעות היכרות עם שימושי המדפסת תדעו מתי לקנות אותה להפעלת עסקים בינוניים וקטנים, מתי למצוא דגם שמיועד עבור ספריות ובתי ספר ומתי להעדיף מדפסת לשימושים קמעונאות.

העלות של המדפסת נמוכה מכפי שנהוג לחשוב והיא בכל מקרה משתלמת בטווח הקצר והארוך. כדאי לדעת איך לבחור את המדפסת ולהשקיע בדגם שמיוצר על ידי חברה גדולה ואמינה. ניתן להתרשם מסוגים שונים של מדפסות באמצעות מידע המופיע באתרי אינטרנט או בעזרת המפרט של היצרן. 

המאמר הכל על מדפסת כרטיסים מגנטיים פורסם ראשון בבלוג
from i-cguard.tumblr - Feed
https://i-cguard.tumblr.com/post/162813918119/%D7%94%D7%9B%D7%9C-%D7%A2%D7%9C-%D7%9E%D7%93%D7%A4%D7%A1%D7%AA-%D7%9B%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%A1%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%92%D7%A0%D7%98%D7%99%D7%99%D7%9D

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

קורא כרטיס חכם

בקרת כניסה במקומות עבודה – למה זה טוב?

מדפסת כרטיסי פלסטיק