מדפסת כרטיסי פלסטיק ניידת

 מדפסת כרטיסי פלסטיק ניידת הרבה יותר מורכבת ממה שנראה לכם. לא מדובר רק על הדפסה של כרטיס פלסטיק שעולה כמה אגורות אלא על הדפסה של פס מגנטי והזנת נתונים בו בצורה מדויקת. זה הזמן לדבר על השימוש במדפסת זו, איפה היא שימושית, מה היתרונות שלה וכיצד לבחור אותה.

מהי מדפסת כרטיסי פלסטיק?

מדפסת כרטיסי פלסטיק היא מדפסת יחסית קטנה שבעזרתה ניתן לייצר כרטיסים פלסטיק מגנטיים. כרטיסים אלו שימושיים מאוד בימינו, כמו למשל כרטיס האשראי או כרטיס הרב קו שלכם. כרטיסים מגנטיים אלו לרוב יהיו עשויים מפלסטיק כי זה החומר הכי זול, קל ונוח שיש. כרטיסים אלו אמנם יכולים לספק נוחות בכל מיני פרמטרים כמו עלייה לאוטובוס או תשלום והמדפסות יכולות להיות שונות מאוד זו מזו בכל מיני פרמטרים החל מאיכות ההדפסה, מהירות ההדפסה ועד הגודל והעיצוב שלהן כמובן שכל ההבדלים הללו ישפיעו גם על המחיר שלה.

כיצד קיימת מדפסת כרטיסי פלסטיק ניידת?

מדפסת כרטיסי פלסטיק ניידת היא למעשה מדפסת כרטיסים רגילה לגמרי אך ההבדל הוא שהיא לא צריכה חיבור לחשמל. בגלל שהיא לא צריכה חיבור לחשמל אפשר להזיז אותה ממקום למקום ולמעשה כך אפשר להשתמש בה במגוון רחב של מקומות בלי כל הגבלה. אפשר להשתמש בה במקומות בהם אין חיבור לחשמל או שחיבור לחשמל יהיה מסובך מאוד כמו למשל בירידים מסוימים, או להשתמש בה בנוחות רבה יותר בתוך המבנה בלי שתהיה מחוברת לחשמל בכל רגע מה שיכול להוות סיכון או פשוט לפגוע בעיצוב, כמו למשל דלפק של חנות בגדים. מדפסות כרטיסים אלו פועלות באמצעות סוללה טעונה.

מי משתמש במדפסת כרטיסי פלסטיק ניידת?

מדפסת כרטיסי פלסטיק ניידת יכולה להיות משמעותית במיוחד למקומות בהם אין חיבור לחשמל כמו למשל דוכנים ביריד תעסוקה או יריד חדשנות. במקומות כאלו החשיבות של מדפסות כרטיסי פלסטיק יכולה להיות הרבה יותר גבוהה כי לא יהיה ניתן להדפיס את הכרטיסים בשום דרך אחרת והכרטיס חשוב מאוד למיתוג של אותם דוכנים וליצירת קשר מאוחר יותר. חשוב לזכור כי הגדולה של מדפסות כרטיסי פלסטיק ניידות לא טמונה רק באי הצורך שלהן בחיבור בחשמל אלא גם ביכולת לשאת אותן בקלות בגלל הגודל הפיזי שלהן והמשקל הנמוך שלהן, שמקל מאוד על הנשיאה ועל הצבתן בכל מקום.

הדפסת כרטיסי עובד — קומפיוטרגרד

מאיפה נקנה מדפסת כרטיסי פלסטיק ניידת?

מדפסת כרטיסי פלסטיק ניידת אפשר למצוא במגוון רחב של מקומות כי למרות שנושא זה לא מוכר ללקוח הפרטי יש לא מעט עסקים שצריכים מדפסות כאלו מה שהופך אותה לנפוצה מאוד בישראל. יש לא מעט חברות שמשווקות מדפסות שונות מכל מיני יצרנים ובכל מיני דגמים ומה שאתם צריכים לעשות זה לבצע סקר שוק מעמיק עד שתגיעו לבחירה הכי טובה עבורכם. חשוב לזכור כי קניית מדפסת כרטיסי פלסטיק יכולה להיות הרבה יותר חשובה לטווח הארוך ממה שנדמה בקנייה הראשונית ולכן חשוב לקנות רק אחרי שהבנתם את כל הצרכים שלכם תוך מחשבה על הטווח הארוך.

מה משפיע על מחיר המדפסת?

מחיר המדפסת יכול להיות גבוה מאוד בעיקר אם מדובר על מדפסות מהירות מאוד, שמדפיסות באיכות גבוהה, קטנות ומעוצבות. ככל שהפרמטרים הללו ישתפרו אתם יכולים לראות כיצד המחיר יטפס למעלה ויכול להגיע גם לכמה אלפי שקלים. חשוב לזכור כי יש לבחור גם בחברה מקצועית ומנוסה שתספק לכם שירות תיקונים ואחריות על המדפסת כך שלא תצטרכו להתמודד עם תקלות כבר כמה חודשים אחרי הרכישה, שלא קרו באשמתכם.

המאמר מדפסת כרטיסי פלסטיק ניידת פורסם לראשונה בבלוג

from https://medium.com/@computergard/ - Feed

https://computergard.medium.com/%D7%9E%D7%93%D7%A4%D7%A1%D7%AA-%D7%9B%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%A1%D7%99-%D7%A4%D7%9C%D7%A1%D7%98%D7%99%D7%A7-%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%93%D7%AA-222c3ca0cb66

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

קורא כרטיס חכם

בקרת כניסה במקומות עבודה – למה זה טוב?

מדפסת כרטיסי פלסטיק