בקרת כניסה אלקטרונית

 השימוש במערכות אלקטרוניות יכול לסייע גם בתהליכים שונים של בקרת כניסה. במאמר הבא נסביר איפה אפשר לשלב מערכת של בקרת כניסה אלקטרונית, מה היתרונות שלה וכיצד בוחרים אותה בצורה הטובה ביותר

השוואה בין סוגים שונים של מערכות בקרת כניסה נשענת בין היתר על השאלה כיצד הן פועלות. מצד אחד, יש מערכות בקרת כניסה מסורתיות אשר נשענות על מנגנון פעולה אנלוגי. היתרון של מערכות כניסה מן הסוג הזה בא לידי ביטוי בעלויות יחסית נמוכות של הטמעה, התקנה ותחזוקה, אך החיסרון הוא סל יכולות מאוד מוגבל.

בקרת כניסה אלקטרונית — קומפיוטרגרד

החדשות הטובות הן שכיום ניתן לשלב מנגנונים משוכללים יותר בסוגים שונים של מערכות בקרת כניסה. הדוגמא הכי טובה לזה היא כמובן מערכת בקרת כניסה אלקטרונית, שמיועדת למגוון רחב של מטרות. באמצעות מערכת בקרת כניסה מן הסוג הזה אפשר לרכז את כל היתרונות של פתרונות אלקטרוניים תחת קורת גג אחת, לשפר את מערך הניטור והפיקוח על הכניסה והיציאה ובמידת הצורך גם להוסיף תכונות מובילות.

מה היתרונות של מערכת בקרת כניסה אלקטרונית?

מערכת אלקטרונית מתאפיינת בכך שיש בה אמצעי זיהוי שונים. בין היתר, אמצעי הזיהוי שבהם משתמשים על מנת להזין נתונים אל תוך מערכת אלקטרונית הם קריאת טביעת אצבע, זיהוי על פי תווי פנים, כרטיסי קרבה, תגים ועוד. כל עוד אמצעי הזיהוי מסונכרנים מול אותה מערכת, המשמעות היא שימוש נוח וידידותי עבור העוברים והשבים.

מלבד ההיבט הטכנולוגי, היתרונות של מערכת בקרת כניסה אלקטרונית באים לידי ביטוי בעוד כמה מישורים:

א. יעילות באבטחה — בקרת כניסה אלקטרונית היא מערכת מאובטחת לכל דבר ועניין. בזכות שימוש באמצעי זיהוי מתקדמים, ניתן לשלב את המערכת גם בבנייני משרדים וגם בבנייני מגורים. אם משלבים את המערכת המתאימה בכל סוג של מבנה, מגבירים את היעילות שלה ומאבטחים את הכניסה והיציאה מסביב לשעון.

ב. התאמה לצרכים שונים — אותה מערכת של בקרת כניסה אלקטרונית יכולה להתאים עבור כמה צרכים שונים. ראשית, זו המערכת האידיאלית לבקרת כניסה של עובדים ולרישום של שעות היציאה שלהם מהמשרד. שנית, המערכת מתאימה למניעת כניסה מצד גורמים לא רצויים או לא מאושרים. חוץ מזה, המערכת מייצרת הרתעה ואף מונעת פיזית מצבים של גניבות ופריצות.

ג. מבחר גדול של סוגי מערכות — את כל היתרונות של מערכת בקרת כניסה אלקטרונית ניתן לשלב ספציפית במוצרים המתאימים ללקוח. בשביל לבדוק איזה מוצר מתאים לכל סוג של לקוח, מתכננים מראש את מסגרת התקציב. לאחר מכן, משווים בין סוגים שונים של מערכות כאלה על פי המפרט הטכני המתואר על ידי היצרן.

איזה ניסיון צריך בשביל להתקין או להפעיל מערכת אלקטרונית?

מערכת בקרת כניסה אלקטרונית מוכיחה שאין צורך למעשה בשום סוג של ניסיון קודם כדי ליהנות מהיתרונות של טכנולוגיה מתקדמת. מערכת בקרת כניסה מתאימה גם למי שאין לו רקע טכני מובהק, למי שרוצה לשלב פתרונות אבטחה יעילים גם בבנייני מגורים של אנשים מבוגרים ולכל מי שמעוניין להקל על העובדים שלו — בכל תחום ובלי קשר להתמחות שלהם.

עם זאת, יש צורך במעורבות של בעלי מקצוע לטובת התאמה ויישום של המערכת. אם רוצים להטמיע מערכת בקרת כניסה אלקטרונית חדשה בתוך חלל הפנים של הבניין או המשרד, רצוי לעשות את זה מול בעלי מקצוע שמתמחים בכך. אמנם התקנה מקצועית של מערכת בקרת כניסה אלקטרונית תעלה כסף, אבל היא משתלמת בטווח הארוך. חוץ מזה, עלויות ההתקנה והטמעת המערכת הן הוצאה מוכרת.

המאמר בקרת כניסה אלקטרונית פורסם לראשונה בבלוג

from https://medium.com/@computergard/ - Feed

https://computergard.medium.com/%D7%91%D7%A7%D7%A8%D7%AA-%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%A1%D7%94-%D7%90%D7%9C%D7%A7%D7%98%D7%A8%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%AA-43d7be468c06

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

קורא כרטיס חכם

בקרת כניסה במקומות עבודה – למה זה טוב?

מדפסת כרטיסי פלסטיק