הכל על קורא כרטיסים חכם קומפיוטרגרד

 הטכנולוגיה הקיימת מאפשרת לשדרג כל סוג של קורא כרטיסים על מנת להפוך אותו לחכם יותר. עם זאת, חשוב להשוות בין סוגים מתאימים של קוראי כרטיסים וגם לבדוק איזה חברה עומדת מאחוריהם

חברת קומפיוטרגרד טכנולוגיות 1995 בע”מ מובילה את התחום של פתרונות זיהוי מתקדמים. בגלל שנים רבות של ניסיון עם התאמת פתרונות זיהוי מן הסוג הזה לצרכים של כל לקוח בנפרד, אפשר כיום לפנות אליה כדי להשיג קוראי כרטיסים חכמים מהשמות המובילים בעולם. יתרה על כך, קורא כרטיסים חכם יכול לתמוך בקריאה או קידוד של כל סוגי הפסים המגנטיים.

קורא כרטיסים חכם של קומפיוטרגרד טכנולוגיות 1995 בע”מ נותן דוגמא מעולה לשיפורים הטכנולוגיים שמאפיינים כיום את התחום של פתרונות זיהוי מתקדמים. אם בעבר פתרונות זיהוי מן הסוג הזה נתפסו בתור פנטזיה רחוקה, הרי שכיום ברור שאפשר וכדאי להטמיע אותם בארגון. יתרה על כך, קורא כרטיסים חכם של קומפיוטרגרד טכנולוגיות 1995 בע”מ יכול להתאים גם למשרדים יחסית קטנים וגם למוסדות ציבוריים גדולים.

מה עושים עם קורא כרטיסים חכם?

המטרה של קורא כרטיסים חכם היא לחלץ מתוך פס מגנטי את הנתונים הרלוונטיים. לאחר חילוץ של נתונים או קידוד שלהם, הקורא מעביר אותם אל מערכת ממוחשבת. השימוש במערכת ממוחשבת הוא זה שהופך את קורא הכרטיסים מאביזר אלקטרוני רגיל לאביזר חכם, כי המשמעות היא חיבור לאינטרנט ואפשרות למעקב יעיל יותר אחר הדאטה.

דרך אחרת להבין מה עושים עם קורא כרטיסים חכם כמו של חברת קומפיוטרגרד טכנולוגיות 1995 בע”מ היא לבדוק איפה בדיוק משלבים אותו. הנה למשל מספר יישומים של קורא כרטיסים חכם:

א. בקרת כניסה — קורא כרטיסים חכם משולב בתוך מערכות בקרת כניסה אלקטרוניות. באמצעות קורא כרטיסים חכם ניתן לאבטח את הכניסה לבית, לבניין או למבנה. חוץ מזה, העובדה שמדובר על קורא כרטיסים חכם מתארת את היכולת שלו לאשר או לשלול כניסה בתוך שניות בודדות בלבד.

ב. בקרת נוכחות — בקרת נוכחות שונה מבקרת כניסה. בעוד בבקרת כניסה המטרה היא למנוע חדירת גורמים לא מורשים, בקרת נוכחות מיועדת עבור איסוף נתונים על שעות העבודה במשרד. העובדים אמנם לא תמיד מודעים לכך שמדובר על קורא כרטיסים חכם ולא על קורא כרטיסים רגיל, אך מה שחשוב זו היכולת שלו לדייק ולהשיג תוצאות.

ג. שירותים בנקאיים — הדור הנוכחי של שירותים בנקאיים נשען רובו ככולו על שימוש במחשבים בכלל ועל חיבור לאינטרנט בפרט. אבל על מנת שתהיה יכולת לקודד או לקרוא כרטיסים מגנטיים, יש צורך באביזר ייעודי. כאן נכנס לתמונה הפתרון של חברת קומפיוטרגרד טכנולוגיות 1995 בע”מ.

ד. מועדוני לקוחות וקופות רושמות — כמעט בכל קופה רושמת שמקבלת או לא מקבלת לקוחות של מועדוני צרכנות ניתן למצוא סוגים שונים של קורא כרטיסים חכם. בקופות הרושמות משתמשים בקורא כרטיסים על מנת להקל על הלקוחות, אך גם בשביל לייעל את התור ולקצר אותו.

איך בוחרים קורא כרטיסים חכם?

הבעיה היא שהיכרות עם המפרט הטכני של קורא כרטיסים חכם היא רק חלק מתוך מערכת שיקולים רחבה יותר. אם רוצים לבחור קורא כרטיסים אמין שניתן לסמוך עליו, צריך לבדוק איזו חברה עומדת מאחוריו.

החברה חשובה כי היא קובעת מה תהיה תקופת האחריות על כל סוג של קורא כרטיסים, האם הוא מסוגל להתממשק עם מערכות נוספות וגם כיצד מתחזקים אותו. בהקשר הזה, היתרון של קומפיוטרגרד טכנולוגיות 1995 בע”מ הוא ניסיון של שנים רבות.

המאמר הכל על קורא כרטיסים חכם קומפיוטרגרד פורסם לראשונה בבלוג

from https://medium.com/@computergard/ - Feed

https://computergard.medium.com/%D7%94%D7%9B%D7%9C-%D7%A2%D7%9C-%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%90-%D7%9B%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%A1%D7%99%D7%9D-%D7%97%D7%9B%D7%9D-%D7%A7%D7%95%D7%9E%D7%A4%D7%99%D7%95%D7%98%D7%A8%D7%92%D7%A8%D7%93-e04aaf05d377

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

קורא כרטיס חכם

בקרת כניסה במקומות עבודה – למה זה טוב?

מדפסת כרטיסי פלסטיק