בקרת כניסה - מי משתמש בזה

 בקרת כניסה היא אחת מהמערכות הכי בסיסיות שיש בימינו. ניתן לראות אותה במוסדות רבים, במשרדים, בעסקים והרשימה עוד ארוכה. מה כל כך טוב בבקרת כניסה? איך היא עובדת? איפה אפשר למצוא אותה? אחרי המאמר הזה כבר תבינו את כל המידע כי כל התשובות כאן לפניכם.

מה היתרונות של מערכת בקרת כניסה?

מערכת בקרת כניסה מציגה כמה יתרונות חשובים ביותר שאי אפשר להתחרות בהן על ידי שום אלטרנטיבה אחרת. המערכת הזו מותקנת על הדלת והיא למעשה פותח אותה, אך למעשה יש גם מערכות בקרת כניסה שנמצאות כבר בתוך טח העסק והן מספרות מתי העובדים הגיעו לעבודה ובאיזה שעה הם גם יצאו. מערכת בקרת כניסה לא רק הופכת את הבקרה להרבה יותר נוחה ומתעדת הכול, היא גם חוסכת בכסף רב לעסק. במקום להציב שומר או לבזבז זמן על החתמת שעות כמו בעבר, הכול מתבצע במהירות ובאופן אוטומטי לחלוטין. יחד עם זאת, המערכת חדשנית ומוסיפה לרושם על המקום.

כרטיסים חכמים מזמינים מקומפיוטרגרד — הקליקו כאן

עסקים קטנים ובינוניים לניהול עובדים

עסקים קטנים יכולים להשתמש במערכת בקרת כניסה וליהנות יותר מכולם. גם ככה לעסק קטן קשה מאוד לנהל את העבודה בעיקר אחרי ההקמה שלו ובשלבים הראשונים, והעסקת עובדים חדשים יכולה תמיד להיות סיטואציה לא פושה עבור המנהלים המתחילים .במקום לתהות מתי בדיוק הגיעו העובדים לעבודה אם בכלל הם הגיעו, מערכת בקרת כניסה יכולה לספר להם את כל מה שהם צריכים לדעת בדיוק רב. היא תוכל לספר להם איזה מלצר לא הגיע לעבודה, מתי המוכר פתח את החנות וכן הלאה. מערכת בקרת כניסה חוסכת בעלויות, עושה סדר טוב יותר לעסקים הללו ולכן היא נפוצה מאוד בהם.

מפעלים גדולים לייצור ופיתוח

ככל שיש יותר עובדים כך מערכת בקרת כניסה הופכת להיות הרבה יותר חיונית דמיינו לעצמכם כיצד מפעל שיש בו 500 אנשים יכול לשלוט על כל העובדים שלו ולהוציא תלושי שכר לכולם לפי השעה שבה הם הגיעו לעבוד. זה לא רק קשה זה גם ממש בלתי אפשרי, אך עם מערכת בקרת כניסה המשימה הזו הופכת להיות הרבה יותר פשוטה. מפעלי גדולים כמו מפעלי ייצור או מפעלי פיתוח, חברות גדולות עם אלפי עובדים וכן הלאה, כולן יכולות ליהנות מבקרה הרבה יותר נוחה ויעילה על העובדים שלהן.

חברות ביטחוניות ומשרדים ממשלתיים

חברות ביטחוניות זקוקות למערכת בקרת כניסה יותר מכל חברה אחרת. לא רק שהחברות הללו צריכות בקרת כניסה בכניסה למתחם, הן צריכות בקרת כניסה לפני כל מחלקה כאשר יש סיווג מאוד ברור לפי הרשאות. יש עובדים שיכולים להסתובב באופן חופשי במקום מסוים אך לא יוכלו להיכנס למקום אחר, כאשר אין להם באמת מה לחפש שם או שהם פשוט לא אמורים לדעת מה קורה במקום זה. חברות אלו לרוב יהיו חברות ביטחוניות אך זכותו של כל מפעל לתחם את האזורים שלו במידור מסוג זה. מידור זה מתאפשר בקלות על ידי בקרת כניסה שלא מאפשרת כניסה לעובדים ללא תג.

כל מקום וההתאמה האישית שלו

למערכת בקרת כניסה יש מגוון רחב של אפשרויות אך לא לכל מערכת יהיה את כולן. יש מערכות שמתחברות באופן אוטומטי למערכת כיבוי האש ופותחות את כל הדלתות, יש מערכות שיאפשרו עדכונים ישירות לטלפון הסלולרי וכן הלאה. היום החידושים כבר חצו כל גבול ויש מערכות מתקדמות ביותר ולכן חשוב לבחון היטב ממי אתם רוכשים את המערכת ומה המאפיינים שלה, ועד כמה הם מתאימים לכם.

המאמר בקרת כניסה - מי משתמש בזה? פורסם לראשונה בבלוג

from https://medium.com/@computergard/ - Feed 

https://medium.com/@computergard/%D7%91%D7%A7%D7%A8%D7%AA-%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%A1%D7%94-%D7%9E%D7%99-%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9-%D7%91%D7%96%D7%94-15ba8b6278c9


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

קורא כרטיס חכם

בקרת כניסה במקומות עבודה – למה זה טוב?

מדפסת כרטיסי פלסטיק