בקרת כניסה לחדר כושר

בקרת כניסה יכולה להיות מכשיר קטן מאוד שיותקן בכניסה לכל מיני מקומות אך יא תביא להבדל גדול. מהי למעשה בקרת כניסה? כיצד היא הופכת את החיים שלנו להרבה יותר נוחים? מהי בקרת כניסה לחדר כושר ומה היתרונות שלה? המאמר הזה יסביר לכם הכל על בקרת כניסה לחדר כושר.

מהי בקרת כניסה ולמה היא חשובה?

בקרת כניסה היא למעשה מתקן קטן שמותקן בכניסה למבנים, ומאפשר בקרה טובה יותר על מי שנכנס. בקרת כניסה יכולה לפתוח את הדלת או לפתוח את המוט המסתובב שמהווה מחסום, כאשר לכך יש אפשרויות רבות ומגוונות כמו למשל בחדרי כושר, ברכבות או במשרדים. לעתים בקרת כניסה יכולה גם להיות הרבה יותר נוחה למעקב אחרי שעות העבודה של העובדים אך אז כבר מדובר על שעון נוכחות וזה מכשיר מעט יותר מתקדם. בקרת כניסה מאפשרת ניהול טוב יותר של מי נכנס ומי יוצא ולכן היא מושלמת לחדר הכושר. בחדר כושר אפשר ליהנות מבקרת כניסה אחת שתספק תפעול נוח יותר.

אלו סוגי בקרת כניסה קיימות לחדר כושר?

יש מגוון רחב של בקרות כניסה אפשריות שאפרש לבחור לכל מיני מקומות אך כעשר מדברים על חדר כושר אפשר לבחור כל סוג שקיים. חדר כושר לכאורה אינו מקום מסווג ואינו מקום שמור אך בכל זאת יש צורך לאפשר כניסה ויציאה של המתאמנים עם בקרה מסוימת בלי שיהיה צורך לעשות זאת באופן מאויש. לכן בקרת כניסה יכולה להיות פתרון טוב כאשר בקרות הכניסה הנפוצות ביותר הן אלו שפועלות עם צ’יפ מגנטי שאפשר לשים בקלות על מחזיק המפתחות. כמו כן יש בקרת כניסה עם טביעת אצבע שנחשבת למתקדמת ונוחה יותר ויש גם אפשרות לקוד או לכרטיס, אלו הרבה פחות נפוצות מהצ’יפ.

להוריד את הבקרה על הנכנסים

יש לבקרת כניסה לחדר כושר יתרונות רבים אך היתרון הגדול ביותר ולמעשה הסיבה שמתקינים אותה היא להוריד את הבקרה המאוישת על מי שנכנס. יש בעיה לא פשוטה בחדרי כושר, לעתים אנשים מסתננים אל חדר הכושר ומנצלים את זה שבקרת הכניסה עדיין לא אוטומטית. אמנם אפשר להציב שומר בכניסה לחדר הכושר אך זה לא יהיה כל כך זול ובטווח הארוך יפגע משמעותית בהכנסות של המקום. לכן כדאי לחדר הכושר להשקיע בבקרת בכניסה איכותית ומתקדמת גם אם מדובר על השקעה של כמה אלפי שקלים וכל יהיה ניתן לא לאפשר לאנשים להיכנס אם אין להם מנוי בלי התעסקות כלל.

מיתוג חדר הכושר עם צ’יפ ייעודי

יש סיבה מדוע צ’יפ הוא השיטה הטובה והנפוצה ביותר לבקרת כניסה לחדרי כושר. אמנם יש שיטות נוחות יותר כמו טביעת אצבע אך הצ’יפ לא רק זול יותר אלא גם יוצר מיתוג של חדר הכושר. כמה פעמים יצא לכם לראות מחזיקי מפתחות של אנשים אחרים והבנתם שהם מנויים לחדר כושר והתחלתם לדבר איתם על זה? לעתים זו הדרך הכי טוב למתג ולשווק את העסק. חשוב לזכור כי מיתוג חדר הכושר עם צ’יפ היא דרך נפלאה שגם ככה יש לה שימוש אחר כך שאתם לא צריכים למעשה להשקיע בפרסום זה. כמו כן כאשר מייצרים את הצ’יפ גובים תשלום מהלקוח וההדפסה נעשית תוך כמה שניות.

בקרה אוטומטית על המתאמנים

לא רק שיש אפשרות למתג את חדר הכושר ולנהל את הכניסה והיציאה של המתאמנים טוב יותר, יש גם אפשרות לבקר אותם על נושאים אחרים. למשל, אפשר לקבוע דרך המחשב שלמי שאין אישור רפואי תקין לא יוכל להיכנס למכון וזה יסמן למאמן בעמדה המאוישת לקרוא לו ולהזכיר לו, או להזכיר לו כאשר נגמר לו המנוי בקרוב או שהוא כבר פג תוקף וכולי.



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

קורא כרטיס חכם

בקרת כניסה במקומות עבודה – למה זה טוב?

מדפסת כרטיסי פלסטיק