מתכננים כנס כך תערכו רישום משתתפים יעיל

ארגון כנסים יכולה להיות משימה מאוד מהנה עבור אלו שאוהבים לארגן, אך ברגע שאין את האמצעים לארגון נוח ויעיל המשימה תהיה הרבה יותר קשה ובטח לא מהנה. עם מדפסת כרטיסי פלסטיק ועמדת רישום לכנסים, תקבלו את הארגון הכי נוח שהיה לכם מעולם.

איזה כנס אתם מארגנים הפעם?

השאלה היא לא איזה כנסה אתם מארגנים אלא איך אתם מארגנים אותו, כי זה לא משנה איזה כנס עולה על הפרק הפעם, הארגון שלכם יהיה קל מתמיד. יש היום מגוון המצאות פשוטות אך גאוניות שיסייעו לכם להבין מי הגיע ומי לא, בלי שאתם צריכים לעבור רשימה ידנית מוזמן-מוזמן כדי לגלות זאת. למעשה, תוכלו לדעת מי הגיע אפילו בלי להיות בכנס כך שאתם תמיד נשארים בשליטה על מה שקורה. כיצד אפשר להגיע לארגון יעיל שכזה? יש כמה מתקנים שאתם בוודאי צריכים, בעיקר אם אתם מארגנים כנסים רבים לעתים תכופות.

כך תייעלו את רישום המשתתפים בכנס

אם אתם מתכננים את הכנס לצרכי עבודה, סביר להניח שכרטיס עובד הוא המצאה שבטח כבר שמעתם עליה. מדפסת כרטיסי פלסטיק יכולה להדפיס את כרטיסי העובדים לעסק שלכם וכך כל מה שתצטרכו לעשות זה להציב קורא כרטיסים בכנס, והם כבר יעבירו את הכרטיס ולמעשה כך יאשרו הגעה. זהו הפתרון הכי פשוט שיש כאשר אפילו אין צורך למקם כוח אדם שיהיה בכנס וירשום אותם באופן עצמאי.
עוד פתרון נהדר לרישום הגעה בכנסים היא עמדת רישום. עמדת הרישום היא למעשה עמדה קטנה שמכילה מחשב וצג, שבה תוכלו להזין את כל שם המוזמן ובכך להכניס אותו למאגר הנתונים בתור אחד שהגיע. בשיטה זו ניתן להשתמש בכרטיסים המגנטיים של העובדים אך תוכלו גם להזין את השם בלבד, לפי סוג הכנס וחשיבות אימות הנתונים.

מדפסת אחת לפתרון מגוון בעיות

מדפסת כרטיסי פלסטיק יכולה להיות צעד יעיל במיוחד באופן כללי לכל הכנסים שתבצעו. במקום להסתבך עם נתונים רבים ברשימות ידניות, הדפסה של כרטיס פלסטיק פשוט תפתור בעיות רבות ולמעשה תהיה גם חדשנית ויעילה ותעשה רושם חיובי על כל המוזמנים.


from i-cguard.tumblr - Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

קורא כרטיס חכם

בקרת כניסה במקומות עבודה – למה זה טוב?

מדפסת כרטיסי פלסטיק