​קורא כרטיסים מגנטיים 2018

קורא כרטיסים מגנטיים הוא אחד המכשירים שנמצאים כיום בכל עסק ועסק. יכול להיות שקורא הכרטיסים יעביר את התשלום בכרטיס האשראי שאתם רוצים לבצע, יכול להיות שהוא יעביר את כרטיס חבר המועדון שלכם כדי לספק לכם הנחות ויכול להיות שהוא יכניס אתכם לעבודה ויתחיל את ספירת השעות שלכם אחרי שתעבירו אותו בבקרת הכניסה בעבודה.

כיצד פועל קורא כרטיסים מגנטיים?

קורא כרטיסים מגנטיים פועל לפי הקוטביות שיש בפס המגנטי. כאשר מייצרים את הכרטיס המגנטי מודפס עליו פס פלסטיק שיש בו שלוש רצועות מגנטיות דקות מאוד שקשה מאוד לראות בעין, כאשר בכל אחת מהן אפשר להזין מידע. המידע שמוזן בהן מוזן על ידי מעבר זרם מגנטי כאשר ניתן בצורה כזו לשנות את הקוטביות שלהם. שינוי הקוטביות למעשה יכול לקבוע איזה מידע יהיה בם בין אם מדובר במספרים כמו מסגרת האשראי שלכם הנחה שיש לכם או מידע שיתחבר למאגר נתונים שנמצא במערכת ויראה את התמונה שלכם, את הפרטים האישיים שלכם וכן הלאה.

מי משתמש בקורא כרטיסים מגנטיים?

כל עסק בימינו צריך להשתמש בקורא כרטיסים כאשר מסוף לכרטיס אשראי הוא קרוא כרטיסים מגנטיים המפורסם ביותר. הישראלים אוהבים לשלם בכרטיס אשראי ואם לא יהיה לכם בעסק את אפשרות התשלום הזו אתם תאבדו לא מעט לקוחות.
השימוש בקורא כרטיסים מגנטיים הפך להיות נפוץ מאוד לא רק בגל כרטיס האשראי שכבר הפך להיות סטנדרט בסיסי בכל עסק, אלא גם כדי לגהץ את כרטיס חבר המועדון. כרטיסי חבר מועדון הפכו את הרגלי הצריכה שלנו לחלוטין והם מחזירים אותנו לבצע קניות שוב ושוב. אם יש לכם מדפסת כרטיסים כדי להדפיס כרטיסי חבר מועדון ללקוחות שלכם כדי להפוך אותם ללקוחות קובעים, אתם כמובן צריכים גם קורא כרטיסים מגנטיים כדי לקרוא אותם.
קורא כרטיסים מגנטיים נפוץ בעסקים לא רק למטרת קנייה בצורה ישירה או עקיפה, אלא כדי לאפשר מעקב טוב יותר אחרי העובדים, מתי הגיעו לעבודה ומתי יצאו וכמובן לאן הם יכולים להיכנס ולאן לא. זוהי מערכת בקרת כניסה שגם היא מתבססת על קורא כרטיסים מגנטיים ובהעברה פשוטה של כרטיס העובד אפשר לקבל את כל אלו.

אלו סוגי קוראי כרטיסים מגנטיים קיימים?

יש מגוון רחב של קוראים כרטיסים מגנטיים כאשר מה ששונה ביניהם הוא הגודל, מהירות הקריאה, מהות הקריאה וכמובן אופן הקריאה. עוד יש קוראי כרטיסים בגדלים משתנים דבר שמשתנה גם בהתאם לסוג השימוש בהם, יש קוראים שכדי לקרוא את הכרטיסים המגנטיים הם צריכים שתגהצו את הכרטיס, זו אולי הפעולה המוכרת ביותר, אך יש כאלו שידרשו שתכניסו אותם ותשאירו אותם מעט כמו למשל בכספומט, כאשר שם הזיהוי לצרכי בטיחות גבוה יותר וזו גם הסיבה לקריאה זו. ניתן גם להצמיד את הכרטיס כמו למשל עם כרטיסי רב קו, וכמובן שהקוראים שונים גם במהירות התגובה שלהם.

מאיפה אפשר לקנות קוראי כרטיסים מגנטיים?

אם אתם מעוניינים לקנות קורא כרטיסים מגנטיים אתם יכולים לפנות לאחת החברות שמשווקות אותן כאשר חברות אלו מוכרות גם מדפסת כרטיסים, מכשירים לבקרת כניסה ועוד. קורא כרטיסים יכול לעלות החל מ-700 שקלים ויש גם כאלו שיעלו 3000 שקלים כאשר הפרמטרים השונים של הקורא הם אלו שמשפיעים על המחיר. אפשר לקנות קורא כרטיסים מגנטיים גם מהאינטרנט רק חשוב לוודא שהקורא מגיע מספק מוכר ואמין שיש עליו המלצות, ושיש לו אחריות יחד עם דרך למימוש האחריות בצורה טובה יחד עם שירות תיקונים. חשוב לבצע סקר שוק מעמיק לפני שתחליטו על הקורא המתאים.


from i-cguard.tumblr - Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

קורא כרטיס חכם

בקרת כניסה במקומות עבודה – למה זה טוב?

מדפסת כרטיסי פלסטיק