קורא כרטיסים - כל מה שחשוב שתדעו


קוראי כרטיסים יכולים לרגע להיראות כמו מסוף לסליקת אשראי אך הם לא נועדו לשימוש זה. קוראי הכרטיסים יכולים להיות שימושיים ביותר בעיקר אם תדעו כיצד להתאים אותם נכון. מה צריך לדעת על קוראי הכרטיסים כדי לבחור אותם נכון? הנה כמה דברים שאולי יהיו חדשים עבורכם.



היכן משתמשים בקוראי כרטיסים?


קורא כרטיסים הוא מכשיר מאוד קטן אך מאוד יעיל. הוא פותר הרבה בעיות וניתן להשתמש בו במגוון רחב של שימושים. כל מה שצריך לעשות הוא להעביר כרטיס מסוים, וכך ניתן להגדיר את הפעולה שהוא יבצע כמו למשל: התחלת שעון נוכחות בעבודה, כרטיס מועדון לקוחות שיספר אלו מבצעים, הטבות או נקודות מגיעות ללקוח, כרטיסי תושב ועוד. קרואי הכרטיסים מיושמים במקומות רבים לצרכי נוחות כאשר משתמשים בהם בעיקר במגזר העסקי, וחשוב לדעת כמה דברים עליהם.

דברים שחשוב לדעת על קוראי כרטיסים


·         יש מגון רחב של קוראי כרטיסים כאשר אחד הפרמטרים לבחירתם הוא הגודל. קורא כרטיסים גדול לאו דווקא יהיה שימושי יותר ולעתים שווה להשקיע עבור קורא כרטיסים קטן ונגיש יותר שאפשר להציב בכל מקום בלי שימשוך תשומת לב.
·         קוראי כרטיסים משמשים לעתים לחיבור למערכות ממוחשבות כלשהן, כמו למשל במקרה והם מספקים הרשאה למידע מסוים, אך יכולים להתחבר גם למערכת חשמלית יחסית בסיסית כמו של פתיחת דלתות או הפעלה של מוצר מסוים.
·         אחד הדברים החשובים ביותר בבחירת קורא הכרטיסים הוא התמיכה הטכנית שתגיע עמו. יש לא מעט מצבים בהם לא תדעו מה לעשות כי הקורא לא פועל כשורה, ולכן תדעו תמיד שיש לכם על מי לסמוך במקרים אלו.
·         חשוב שתבדקו את המכשירים שאליהם יכול להתחבר קורא הכרטיסים, כאשר חלקם יכולים להתחבר ב-USB כך שהתפעול יהיה נוח יותר.


האבטחה חשובה ביותר


ענייני אבטחה הם מהחשובים ביותר בכל מה שקשור לקוראי כרטיסים. בעיקר כאשר מדובר על קורא כרטיסים שמכיל מידע רגיש, כמו למשל חברות מסוימות שהכרטיסים מספקים הרשאה למידע מסווג, כאשר זיוף של כרטיס אפשרי בידי גורמים עוינים, או פריצות אבטחה אחרות. במצבים כאלו על קוראי הכרטיסים להיות בעלי אבטחה מתאימה כדי למנוע כל אפשרות לפגיעה באותו גוף שמשתמש בו.



from i-cguard.tumblr - Feed



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

קורא כרטיס חכם

בקרת כניסה במקומות עבודה – למה זה טוב?

מדפסת כרטיסי פלסטיק