מדפסת כרטיסים - הדגמים המובילים בתחום

אם אתם רוצים להנפיק כרטיסים ללקוחות או לקהל מסוים באותו הרגע, אתם צריכים מדפסת כרטיסים איכותית. מדפסת זו יכולה להדפיס את כרטיסי ה-PVC עם פס מגנטי או בלי, עם תמונה או בלי תמונה ולמעשה בכל דרך שתרצו ובכל סגנון. זה הזמן להתרשם מהדגמים הכי מובילים בתחום כדי שתדעו לבחרו בצורה נכונה את המדפסת הבאה שלכם.



האפשרויות והעיצובים לא נגמרים

מדפסות כרטיסים יכולות להיראות תחילה כמו מכונה די מוזרה שהלקוחות שלכם לא יבינו מה היא בכלל יכולה לבצע, אך אחרי שהיא תוציא את הכרטיס החדש שלהם לא יהיה מקום לספק. יש דגמים רבים למדפסות הכרטיסים שכבר תפסו את מקום הכבוד שלהם בעסקים רבים בכנסים ולמעשה בשימושים כה רבים בכל המגזר העסקי. מדפסות הכרטיסים שונות זו מזו בעיצוב ובאפשרויות ולכן חשוב להתרשם מהדגמים המובילים ביותר כדי להבין.

הדגמים המובילים ביותר של מדפסות כרטיסים

·         מדפסת Datacard CD800  היא אחת מהמדפסות המובילות בתחום והיא חדשנית מאוד גם בעיצוב שלה. היא מספקת הדפסה צבעונית באיכות גבוהה מאוד יחד עם למינציה איכותית של הכרטיס.
·         מדפסת הכרטיסים sp25 plus  יכולה גם למחוק כרטיס ולא רק להדפיס עליו, כך ניתן לחסוך בחומר גלם רב.
·         מדפסת P110I היא מדפסת כרטיסים חד צידית וניתן למקם אותה בקלות על שולחן אפילו מול הלקוח, בגלל הגודל שלה. היא קטנה מאוד וצרה, התפעול שלה פשוט והיא אלגנטית ביותר.
·         מדפסת כרטיסים ZXP1 יכולה להיות שימושית לכל שימוש, לכרטיסי סטודנט, מועדוני לקוחות, כרטיסי עובד ועוד. היא אלגנטית בעיצוב שלהוגם היא קטנה מאוד ולכן קל מאוד להציב אותה בכל מקום.

מדפסות למגוון רחב של שימושים

את הדגם הכי טוב עבורכם תצטרכו לבחור בקפידה לפי מספר פרמטרים כאשר אפשרויות ההדפסה ומהירות ההדפסה, יחד עם איכות ההדפסה שהיא מספקת, יהיו אלו שאמורים לנתב לכם את הדרך אל המדפסת הבאה שלכם. כמובן שהפרמטרים האלו יכולים להשתנות מאוד גם לפי התקציב, אך את שיקול הדעת שלכם בצעו לטווח הארוך. המדפסות הללו יהיו טובות לחנויות בגדים, לפאבים, למסעדות, לכנסים, לרשויות מקומיות להנפקת כרטיס תושב וכולה.


from i-cguard.tumblr - Feed



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

קורא כרטיס חכם

בקרת כניסה במקומות עבודה – למה זה טוב?

מדפסת כרטיסי פלסטיק