מדפסת כרטיסים חכמים עידן 2018

הכרטיסים החכמים כבר מופיעים במקומות רבים ולכל אחד יש לפחות כמה כאלו כרטיס תושב, כרטיס אשראי, כרטיס חבר קופת חולים, כרטיס סטודנט, כרטיס עובד והרשימה עוד ארוכה. הכרטיסים החכמים היום איכותיים יותר מתמיד בעיקר בזכות השיפור של המדפסות היעילות והמתקדמות שפועלות במהירות וברמות דיוק גבוהות.

מדפסת כרטיס פלסטיק מעולם אחר

מדפסת כרטיסי פלסטיק הייתה קיימת כבר לפני כמה עשורים, אם כי היא הייתה הרבה פחות נפוצה והרבה פחות מתקדמת. המדפסות בימינו מסוגלות ליצור כרטיסי באיכויות טובות יותר ולמגוון שימושים כאשר השכיחות שלהם נובעת מהצורך הממשי בהן, דבר שמוסיף למחירים הזולים, דבר שבין היתר נובע גם מהמבחר הרב שנוצר בשוק. יש מדפסות כרטיסים שונות זו מזו גם בגודל, בעיצוב, ברמת האמינות וכמובן באיכות, ולכן חשוב לבחון היטב מה תהיה המדפסת הבאה שלכם.

המדפסות החדשות של שנת 2018

·         כל מה שקשור לתחום הטכנולוגיה והחדשנות מתפתח במהירות מסחררת, כאשר גם מדפסת כרטיסי פלסטיק בימינו לא דומה למדפסות שהיו בעבר. כיום, כמעט כל מדפסת כרטיסי פלסטיק יכולה לספק כרטיס מגנטי עמיד ואיכותי, ולא כזה שנהרס בקלות כמו ההדפסות שהיו בעבר. ההגדרות קלות מאוד לתכנון והאנשים שמשתמשים בהם נהנים.
·         המדפסות בימינו מדפיסות הרבה יותר מהר. כל לקוח רוצה לקבל כרטיס מועדון במידה והוא ניתן בחינם כאשר חלק ניכר מהאנשים מוותרים כי אין להם כוח להמתין עד שהכרטיס יהיה מודפס. היום לא צריך לחכות יותר מדקה, כי הכרטיסים יוצאים במהירות.
·         המדפסות כיום מכילות את כל חומרי הגלם, פועלות בשקט מופתי ומעוצבות מאוד. אין צורך להסתיר אותן ואין צורך להדפיס את הכרטיס באזור נפרד, ניתן להדפיס אותו מול הלקוח כאשר המכונה נראית חדשנית ויוקרתית בגימורים יפהפיים ומגוון דגמים, כאשר כיום יש מדפסות שולחניות קטנות למדי;.

הדפסות באיכות גבוהה במיוחד

ההדפסות נעשות כיום באיכות שבעבר היה רק ניתן לחלום עליה. ניתן להדפיס כרטיסים עם הדפסות איכותיות עד כדי כך שרואים פרטים ברורים מאוד של לוגו החברה ושל תווי הפנים של הלקוח שמודפסים על הכרטיס. העובדה הזו מאפשרת גם הדפסה של ציורים ותמונות והכרטיסים הופכים להיות הרבה יותר מגוונים בעבר. כל עסק יכול לבחור את העיצוב שהוא רוצה ללא כל מגבלה כאשר עם כרטיס כזה, כל אחד ירצה להסתובב.


from i-cguard.tumblr - Feed



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

קורא כרטיס חכם

בקרת כניסה במקומות עבודה – למה זה טוב?

מדפסת כרטיסי פלסטיק