מי נדרש לשימוש במדפסת כרטיסי פלסטיק

הכרטיסים שכבשו את העולם
אם היינו משתגרים לעבר הלא כל כך רחוק, לפני כמה עשרות שנים, היינו יכולים להתרשם עד כמה כרטיסי הפלסטיק לא נפוצים והארנקים של כולנו הרבה יותר ריקים. היום כשמביטים בארנק ממוצע רואים הרבה כרטיסי פלסטיק שונים וכמעט שאין שום דבר אחר אפילו לא כסף מזומן. מלבד כרטיס האשראי ניתן למצוא כרטיסים רבים שנותנים לנו הנחות רבות בכל מיני מקומות, חברות במועדוני לקוחות מסוימים בעיקר של חברות ביגוד ומזון. כרטיסי הפלסטיק הופכים הכול להרבה יותר פשוט ויש מקומות שבלי מדפסת כרטיסי פלסטיק לא היו יכולים לגייס לקוחות חדשים.
מה היתרונות בהחזקת מדפסת כרטיסי פלסטיק?
מדפסת כרטיס פלסטיק הופכת את שירות הלקוחות להרבה יותר אטרקטיבית. כשיש מידע מסוים שצריך לעבור, להתעדכן או להתבטל, הרבה יותר קל לעבוד כשיש כרטיס מגנטי שמכיל קישור לכל הפרטים האישיים לגבי לקוח מסוים. זה עובד נפלא עם חברות אשראי אך גם תחבורה ציבורית ומסעדות משתמשות בשיטה הזו. גם חברות רבות מנפיקות כרטיסי עובדים רבים כדי להקל מאוד על העברת המידע ועדכון שלו כמו למשל השעות בו העובד עבד וכולה. כיום ישנן מדפסות כרטיסי פלסטיק אונליין שמסוגלות להדפיס כרטיסים ביעילות ובמהירות והתחזוקה שלהן פשוטה למדי, והן קומפקטיות מבחינת המקום אותו הם תופסות.
מי נדרש לשימוש במדפסת כרטיסי פלסטיק?
·         יש חברות שלא יכולות לפעול בלי מדפסת כרטיסי פלסטיק וניתן למצוא ביניהן בראש ובראשונה את חברות האוטובוסים. בישראל יש כרטיס רב קו שהוא כרטיס משותף לכל החברות ובצורה כזו הנוחות שלנו כנוסעים מגיע לשיא. הוצאת כרטיס רב קו נעשית במקומות ידועים לכולם ונגישים בכל חלקי הארץ שם אפשר להדפיס כרטיס מגנטי איכותי עם כל הדפסה שרוצים כולל תמונה ופרטים אישיים. ללא כרטיס פלסטיק מסוג רב קו לא כל האפשרויות בפני הנוסע פתוחות כמו למשל כרטיס מעבר בפרק זמן מוגבל, חופשי חודשי וכולה.
·         חברות רבות עושות שימוש במדפסות לכרטיסי פלסטיק לצורך העובדים שלהם. על ידי כרטיס מגנטי העובד יכול להעביר אותו מתי שהוא מגיע לעבודה ומתי שהוא מסיים לעבוד והולך לביתו וכך השעות שלו נרשמות בצורה אלקטרונית מדויקת ופשוטה. בעזרת כרטיס מגנטי אפשר להגדיר דלתות שייפתחו רק למי שמחזיק כרטיס מגנטי ולפעמים להגדיר שרק חלק מדלתות ייפתחו בהתאם לגישה. חברות אלו משתמשות במדפסת כרטיסי פלסטיק אונליין גם כדי להדפיס כרטיסים למבקרים זמניים בלבד.
הדפסת כרטיסי חבר מועדון
חבר מועדון הוא צמד מלים שאתם ודאי מכירים. אנחנו מכירים את הכרטיס של הסופר מרקטים כדי לספק לנו מבצעים והנחות, את הכרטיסים של חברות הביגוד ואפילו חברות תעופה. כרטיסי מועדון הם כרטיסים ששינו את פני הצריכה וחולשות כמעט על כל התחומים. פאבים, מסעדות, חברות ביגוד, סופר מרקטים, חנויות למוצרים לחיות ועוד רבים אחרים מחזיקים מדפסת כרטיסי פלסטיק כדי להנפיק כרטיס חבר מועדון לכל מי שרוצה תוך כמה דקות עם כל הנתונים האישיים שלו.


from i-cguard.tumblr - Feed


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

קורא כרטיס חכם

בקרת כניסה במקומות עבודה – למה זה טוב?

מדפסת כרטיסי פלסטיק