הקמת אירוע מכירות לנדל"ן

אירועי מכירות נדל"ן הם מרכיב מהותי בעולם הנדל"ן המודרני בישראל ובעולם

עולם הנדל"ן הוא עולם עם הרבה מאוד אפשרויות והרבה מאוד משתנים, וכמובן שגם עם הרבה מאוד רווח. השקעות נדל"ן שונות הן השקעות לטווח הארוך, הן ברמת הפרויקט והן ברמת הרכישה של דירה להשקעה או כל דבר דומה. חלק מהותי ביותר בעולם הנדל"ן בארץ ובעולם הוא אירועי מכירות נדל"ן – אירועים בהם מציגים פרויקטים שונים ומציעים ללקוחות ולמשקיעים פוטנציאליים את היכולת להשקיע בדירות, במשרדים או בכל מרכיב אחר בפרויקט שאותו מקימה חברת הנדל"ן. זהו מרכיב מהותי ביותר משום שהוא מרכיב עם הצלחה מוכחת – סביב אירועי המכירות האלה, בארץ ובעולם, מתקבלות החלטות רבות מאוד על השקעות שונות, והם אלה שמושכים אחוז ניכר מהרוכשים בפועל של הנכסים בסופו של דבר. לכן, כחברת נדל"ן וכיזמים בתחום, חשוב לדעת כיצד לתכנן אירוע שכזה בצורה הנכונה ביותר ולמשוך בצורה הטובה ביותר מקסימום משקיעים ורוכשים. לשם כך, חשוב לרדת גם לפרטים הקטנים ביותר.

image

כמה צעדים וכמה פרטים שחשוב לדאוג להם בהקמת אירוע מכירות נדל"ן

·         אטרקטיביות – ככל שאירוע הנדל"ן הוא יותר אטרקטיבי, ומציג תמונה איכותית יותר של הפרויקט ושל האפשרויות השונות בו, כך היכולת להצליח באמצעותו עולה, מן הסתם. ההשקעה בכך צריכה להיות השקעה נרחבת של כל הנוגעים בדבר – החל ממחלקות גרפיות ופרסומיות וכלה במנהלי האירוע ובאנשי התצוגה השונים. ההשקעה הזאת היא חלק מהותי ביותר מהיכולת של האירוע שלכם למשוך מקסימום לקוחות פוטנציאליים שיהפכו ללקוחות בפועל, ולכן במידה רבה אתם צריכים להשקיע בכך את המשאבים הרבים ביותר – אך אסור להזניח מרכיבים אחרים, כמובן.
·         אקסקלוסיביות – ישנם לא מעט אירועי נדל"ן בהם תחושה אקסקלוסיבית היא דבר שיכול להועיל מאוד ליכולת לשווק ולמשוך רוכשים ומשקיעים. ניתן להשיג אקסקלוסיביות במגוון אופנים – לדוגמה, על ידי רישום מוקדם ועל ידי חלוקת תגי זיהוי ושימוש בקורא כרטיסים  ומקודדים על מנת לתת לכל לקוח פוטנציאלי את התחושה לפיה אתם משקיעים בו משאבים שמתאימים לאיכות של הפרויקט שלכם. בכל מקרה, השקעה באירוע איכותי באופן זה הופכת אותו ליוקרתי יותר – ויש בכך ערך רב בכל הנוגע למשיכה של לקוחות ברמה הגבוהה ביותר.
·         פרסום – כמובן שאירוע נדל"ן איכותי לא יכול להתרומם לרמה הגבוהה ביותר בלי פרסום אפקטיבי, ואתם צריכים להשקיע הן בפרסום כולל בשלטים, במודעות ובעיקר באינטרנט – והן בפרסום מוכוון קהל יעד בהתאם לאופי הפרויקטים בהם מתרכז האירוע, ובהתאם למדיומים פרטיים ואקסקלוסיביים יותר של פרסום ושיווק.

תכנון נכון של אירוע המכירות שלכם יוביל לתוצאות האיכותיות ביותר בשטח

כפי שניתן להבין, לאירוע מכירות נדל"ן איכותי יש לא מעט פרמטרים שיכולים להבטיח את האיכות שלו, או לגרום לו להיות בינוני. אתם צריכים לעשות את המיטב בשביל להוציא את המרב מהאירוע שלכם – והחל בחזות אטרקטיבית, דרך תחושה אקסקלוסיבית ועד פרסום אפקטיבי – ההשקעה שלכם צריכה להיות רוחבית ומשמעותית.


from i-cguard.tumblr - Feed



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

קורא כרטיס חכם

בקרת כניסה במקומות עבודה – למה זה טוב?

מדפסת כרטיסי פלסטיק